Den tänker stanna länge...

Vintern alltså.. Som det snöade när jag gick hem från jobbet igår kväll! Jag känner väl nu att de räcker med vintern, den är fin när de är jul och nyår. Men nu ser jag bara fram emot sommaren!
Det där med att räkna kalorier funkar enastående! Jag räknar ju på ett ungefär och de funkar ju, för sen den 1jan har jag gått ner 1kg så de e bra :) Igår blev de varken träning eller nån speciellt lång promenad. Jag cyklade till jobbet och gick hem, men de e ju så nära. Men jag rörde på mej iaf. Jag kände att jag hellre tog en vila så att jag skulle vara pigg på jobbet, än att gå en långpromenad igår.
Funderar på om man skulle gå ut i helgen? Jag fick ju inte firat nåt nu innan nyår, så jag får väl fråga Malin, Emelie, Jimmy, Conny å Martin om dom e sugna på att göra nåt, hoppas :)
Idag ska jag fixa iordning hemma (som vanligt..) Sen efter middagen blir de en promenad med barnen, Therese och hennes dotter. Kanske skulle gå till affären också?!
Den här bilden ger minnen.. :) Öland sommaren 2009 <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det där eviga "göra iordning hemma" jag vet vad du menar!

<3

2011-01-04 @ 10:49:31
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin bloggdesign! Ha en bra dag! Kram

2011-01-04 @ 12:30:27
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0