Årets första bråk blev.....

Med en jag inte ens känner personligen, men jag vet hur hon funkar för har sett på när hon sårat två av mina killkompisar och e allmänt tragisk..! Hon var ihop me en av mina killkompisar ett litet tag, plus att hon mellan de även hann med den andre killkompisen för att sen såra honom.. FAN TA DEN SOM SÅRAR HONOM! Jag blir vansinnig!!!!!! Iallafall så hade hon även skrivit till en av mina bästa tjejkompisar att hon inte ville ha henne kvar som vän på msn eller någonting för att hon kände vår gemensamma killkompis som hon bara pratar med på festerna..





Helt plötsligt skriver hon till henne på facebook:






"Hej gumman hur e de kram" Min kompis ifrågasatte de å de gjorde även jag.




Min kompis: Säger samma här som jag skrev i meddelandet på Facebook, Varför skriver du till mig, när DU sa upp kontakten?

Fröken konstig: ja jag vet, var bara för ja sa upp den med ------ ville inte ha nåt med nåni varberg att göra då,,, ledsen för det.. vill gärna ha kontakt med dej.. om ja får



Lina Trolin De e la inte meningen att bara slänga iväg en människa för att sen helt plötsligt låtsas som inget?? Dålig stil! De kallas INTE kompis!!! Så dåligt så de finns inte.




Fröken konstig: snälla lägg dej inte i de du inte har med att göra!




Lina Trolin DE E MIN KOMPIS DU SÅRAR SÅ JAG LÄGGER MEJ I.. M, J OCH C ÄR OXÅ BRA VÄNNER TILL MEJ SER DU! JAG SKRIVER VAD JAG VILL!




fröken konstig: Jaa M e bra vän med mej med... var han som tyckte ja skulle skriva till M!!!!


Lina Trolin Man dissar inte nån så å sen låtsas som inget.. Tycker du de e konstigt om hon undrar då eller???




Neee fråga M da han dissa mej flera gånger sen tagit upp kontaktren igen,,, frästen var ja aldrig så nära vän med M hann lixom ej bli de förens ja flytta,,, jag kände bara när M en gång ville bryta allt med mig ville ja bryta med allt å alla i varberg,, kanske var dumt ta bort M jaa men va fan,,,, ingen ee fel fri man gör misstag,, när man e ledsen e de lätt att det blir lite knasigt




Min kompis: OJ,!

Då var det ju inte du själv C som ville ta upp kontakten utan M som la den tanken i ditt huvud.
Sen gör du väl inte rätt bara för att M har dissat dig som du sa, att du kan göra likadant mot andra.
Jag tyckte bara att det var dåligt stil att du gjort som du gjort, även om vi inte är direkt nära vänner.





Fröken konstig: de tanken slog mej faktist innan men tror de lika bra lägga hela varberg bakom sej,,, men andledning att ja tog bort alla andra var ju just för jag ville bryta med allt som har med varberg att göra, vara kompis med någon till M höra talas om han hela tiden kändes onödigt, när jag ändå inte bor kvar där!




Efter detta hade hon skrivit på sin status (jag e inte vän me henne!) Men min kompis skrev de (som förövrigt tagit bort henne nu, bra gjort!) Hon hade iaf skrivit att mna borde inte va ute å festa varje helg om man hade barn utan va hemma me dom om man sätter dom till världen.. Min kompis frågade vem hon menade.. Ingen speciell säger hon då, de e inte Lina om du trodde de... HMMM.. Jag blev vansinnig å skrev följande till hennes inbox:




Jag hoppas för din egen skull att du inte menade mej....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du vi e helt dumma i huvudet eller! Skulle de va så att du bara skrev allmänt om barn å sånt då eller..

Stalkar du mej eftersom du verkar veta att jag festar varje helg? De gör jag verkligen inte å lägg dej fan inte i hur jag uppfostrar mina barn de ska du ha klart för dej! 

Då kan du sluta själv att hålla på me C, J OCH M kanske.. Räcker de inte me en åt gången eller???

MEN JAG KÄNNER MEJ RÖRD ATT DU TILLÄGNADE DIN EGEN STATUSUPPDATERING ÅT MEJ.. MAN TACKAR Å BUGAR.. 

Nu tänker jag inte ägna en tanke mer åt dej men jag kommer berätta för M att du sagt detta om mej så ska vi se hur mycket han gillar de....
Men suck ja visste fan inte ens du har barn seriöst?? men du verka ju ta åt de... mena mest almänt herre gud vilket liv. å du frästen lägg dej inte i sånt du inte har med å göra...... å inte vet ett jävla skit om.... Har desutom ej ens träffat C





Du de e mina barndomsvänner du trasslar till de för! Därför bryr jag mej å lägger mej i för jag vet hela historien när J vart nere (depp) å snackat me mej! Man kan inte hålla på att leka me hans känslor på de viset de funkar inte!!! Sen såg jag även meddelandet du skickat till C att du inte kunde sluta tänka på han å då hade han skaffat tjej?! 

Dessutom så visste du visst att jag hade barn för jag såg la vad ni chattade om eller.. När M frågade vem du menade så skrev du att du tror väl inte de e Lina henne känner jag inte ens.. Du drog ju upp mitt namn så hur visste du de då INTE... Vi e liksom skitbra vänner jag å M så jag fick liksom se de.. Skumt då ju.. Gissade du bara eller?!!

Have a nice life hoppas du hittar en kille du trivs me å får va lycklig, å de menar jag.
du vet inte riktigt hela bakgrunden till allt,,, har berättat allt för M vart ända ord som sagts idag,,, ha de bra kram

Vad den där kramen kom ifrån de vet jag inte.. Men skit ska skit ha! Jag menar inte att va barnslig som skriver ut detta men de e så jäkla fult bara, och ibland måste man faktiskt stå upp för sina vänner och visa de falska människorna att de inte e okej!!!




Kommentarer
Postat av: Sabine

Gud vilket bråk. Sånt orkar vi inte med! Puckon finns överallt tyvärr:/



Sv: Haha jag måste bara lära mig se tjusningen i att bli äldre! När jag fyllde 16 fick jag sån ångest över att bli äldre och sen har jag de varje födelsedag. Fast det känns ju lite lättare nu när jag har Alice:) Vill ju se henne växa upp och ja då måste man ju bli äldre;P

2011-01-04 @ 23:16:34
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin



<3 lovley lina!



Svar på ditt inlägg i min blogg:

HAHA; tror inte jag kan locka med mitt "snygga fejs" (skratt).

2011-01-05 @ 07:47:13
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0