7.30 is now the magic number...

Amanda vaknar kl halv 8 istället för mellan 5-7, och de är riktigt skönt! Idag sov jag till kl 9 för Amanda låg först bredvid mej en stund och sen lekte hon på sitt rum :)
Märkte ni av solförmörkelsen igår vid 10-tiden? De hade jag inte en tanke på?!




Hade tänkt gå ner till stan med barnen nu på morgonen och träffa Malin, men så kollade jag ut.. Blåst och massa snö, så de fick vara. Kan ju hoppas att de blir bättre senare så vi kan vandra iväg till Therese en sväng iallafall, måste ju ändå komma ut lite.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ja fy vilket väder! De får gärna snöa, liiite. Då är de så mysigt att vara ute och gå, men nu är det lite för mkt yrsnö. Förstår att ni skippar stan idag. Blir de inte bättre väder till senare stannar vi nog inne hela dan.



Ja de tycker jag vi få göra:) Hoppas på bättre väder så kanske vi kan ta de nästa vecka?

2011-01-05 @ 10:36:12
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0