Wish me luck!

HAN vill ha en sladd som sitter i teven (vit) åsså ska jag leta upp en svart i "skåpet"??? Den vita vet jag för den syns ju, men vart i alla skåp ska jag leta.. Jag e totalt lost på sånt å fattar inget!!! Sen e strömmen till Alexanders gamecube borta.. Såklart de e mitt fel..! Men aja vad göra?? Får väl leta imorrn om jag hittar den vilket jag inte tror... Fråga Pernilla vad som hände sist jag skulle på å pilla... Inte dåligt att lyckas tappa bort en hel sladd!!!
HAHA kolla vad jag hittade!!!!! Massa bilder jag inte visste att jag hade!!! :D Hittade dom på min facebook men hade nog inte sett dom på lääänge ;) Det vart innan jag fick Amanda så runt 06 skulle jag tro ;) (Fest hos Alex!)
Jag o Pillus
Sötnosar jajjemen! ;)
Jag ser ser sinnessjuk ut. Pernilla du ser för snäll ut! ;)
PUSS
Mira å jag :)
Leffe, Jesper, Lotta och Martin :)
Alexandra o Pit :)
Strike a pose Martin!! :P
Jag o Pit! De va längesen man träffade honom nu! Har ju inte ens
fått träffa hans tjej än hon verkar hur söt som helst!!
HAHA fint kort!!! :P
Lotta, jag å Martin (Pits bror by the way)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0