Vilken kanonkväll de blev!!! :D

Det var riktigt toppen att träffa Yvonne igen!! De var 2 somrar sen sist!! :O Hon ska oxå ut på lördag så då kanske vi kunde ses ute på krogen :D Hon är väldigt duktig på sitt mary kay, hon sa att hon va supernervös men de märktes inte! Hon sa att hon vet att hon fokuserade på me,j men mej e ju den hon känner bäst så jag sa att de e ju inga problem me de. Hon lär sej nog ännu bättre me tiden, lilla sötnosen :) <3
Enligt en viss person hade jag ju sexparty och skulle inte handla upp alla mina pengar...?!? Tänk så fel de kan bli..
Nähäpp om jag kanske skulle ta å lägga mej.. Martin jag säger en sak: GO FOR IT man lever bara en gång!!!! Pratade me honom lite på chatten nu å man måste våga chansa.. Har inte hört av sebbe (en kompis storebrorsa) på säkert ett år heller så de va kul när han skrev en rad å checkade läget. Pratade lite me mr T oxå haha du e ju go :)
Imorrn blir de att sova ritktigt länge jag ska vakna av mej själv imorrn! Sen ska jag ringa veterinär och a-kassa. Efter de ska jag handla kattsand (äta frukost emellan oxå) och sen hem till Therese och fika å prata om lördagens äventyr vi ska ut på :P
När jag kommer hem ska de spelas go musik å fixa iordning sej inför kvällen som kommer bli riktigt jävla gooooo!!!!  (blev inget kalajs imorrn)
De blev inga bilder ikväll jag glömde de.. :/ Men skitsamma de v kul iaf får se om jag kan hitta några andra kul bilder.. :)
Nån som vill ha katt till middag?? :P
Diskhon funkar oxå bra..
Detta ska ni veta om mej.. Jag har SPINDELFOBI!!!!! Hur kul tror ni de är att
dra ner spegelgrejen i bilen å se denna håriga stora fula sak! Mitt ex (sambon
på den tiden) va inne å skulle kolla efter en teve, Jag skrek å sprang ur bilen
å gapade så hela parkeringens folk vände sej om. Jag ringde in till sambons
mobil för kunde inte gå ifrån bilen eftersom barnen satt därbak... Killen som
jobbade därinne hade haft jättekul åt detta tydligen. Men en sak e säker.. Jag har men
för livet.. Jag ryggar alltid tillbaka innan jag drar ner en sån... På vilken bil som helst
de blv ju fan en chock att se den där!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sv: Åh låter spännande! Antar att du kanske ska gå ut..? Avundsjuk på dig haha=) Hoppas du får en toppenbra kväll!! Kram på dig=)

2011-02-04 @ 20:07:15
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0