Vilka pussar..!!!

Min son är ingen pussgalen människa som pussas i onödan, men imorse när jag lämnade dom på dagis så fick jag massa goa pussar!! :) Han kommer nog sakna mej lite iaf.. ;)
Nu har jag duschat och fixat iordning mej, ska bara städa lite till å sen invänta tjejerna. Lyssnar på bra musik oxå :P
Jag shoppade massor innan, tack för en bra morgon och förmiddag bästaste Malin!! :) <3
När vi skulle äta lite på bl dörren så var Monika och Andreas där me så vi satte oss jämte dom. Jätte kul att se Andreas igen de va inte igår! :)
Andreas, jag å Cissi på väg till Alex och Monikas 25årsfest :)
De e kul att åka raggarbil ibland ju ;)
Hmmmm jaja puss på dej månkan ;)
Emma, jag å Peter. Två människor jag inte sett på länge heller.
Vi måste seeeeeees!!! <3
Jag, brorsan å Monika i somras på fest i kungsäter, arvingarna sen
när jagf totalt misslyckas me min raggning på kim haha!
Mina söta lillebröder tog studenten i somras! Stora killar nu ju!
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0