Uppfriskande promenad...

Jag frös innan jag skulle gå och hämta barnen innan idag, så jag kände inte alls för att gå ut genom dörren.... =(
När jag väl kommit ut så småhaglar de oxå, å lyckas träffa mig på näsan så jag skrek AJ! De gjorde ju skitont!!! En i busskuren kollde lite konstigt, skaffa dej ett liv tänkte jag.. Jag ville ha underhållande sms men fick bara jävliga mess tillbaka.. De e seriöst synd om mej denna veckan *gråååååter, tyck synd om mej nu*
Jag kollade på Pernillas kort på hennes facebook å hittade massa kul jag inte ens sett! Hon hade ju inte taggat.. ;)
Pernillas karl Johan (läs kille Johan, inte Karl Johan)
Conny är fett snygg när han gör så ;) Sen tror jag blixten va rätt
stark me tanke på Johans min haha
Ja som sagt.. de märks när de e sommar för så sitter alltid mitt smink
UNDER ögonen.. :/
För helvete Conny! haha :D
Pernilla å jag <3
Strike a pose Jimmyboy! haha
Conny och Pernilla söta som vanligt <3
Jimmy och Johan
Jag vet inte vad jag pratar om men dom e snälla å lyssnar iaf ;)
Äkta kärlek tamejfan!!!!!!
De märks att de e två av mina bästa killkompisar.. Man blir som man
umgås!! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0