Two and a half men

Kollar på säsong 8 nu, gudars vad jag skrattar!! Dom e så roliga! Måste dock ha missat vart Charlies blivande fru tog vägen?!
Det gillas inte alls att de snöade idag! Jag oh barnen var ute i skiten och fy så de blåste oå. Så typiskt att det skulle börja igen när de väl var borta allting.. :/
Har packat allt som barnen ska ha me sej, e lite trött på att hålla på att packa fullt me kläder varje gång. Ska bli skönt när deras pappa fixat en garderob me kläder där så man slipper tänka på de..
Imorrn efter att jag lämnat barnen på dagis så ska jag hem å köra ett träningspass, sen ner till stan oh hämta mina skor, och lämna tillbaka böckerna på biblioteket. Sen en sväng till Conny och tjata lite.. Han ska även få handla lite dricka åt mej på systemet för jag e ju då tyvärr 26år men inget id-kort....... Dom tror ju inte ens jag e 20 för fan!!
Ska fixa id-kort imorrn, min snälla lillebror kommer in och legitimerar mej och säger att jag e jag :)
På eftermiddagen blir de middag på stan och sen bio med bästaste Malin-prinsessan! Ska bli så kul :D:D
Bad boy nr 1 men så jävla snygg ändå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohoj, har jag gått och blivit prinsessa också^^

Ses imon Drottningen :P

2011-02-16 @ 22:00:55
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0