Saknar vattenkokaren!

Måste fixa en ny innan jag blir tokig! Orka sötta en kastrull på spisen och leka 50-tal igen... Typ.. Får väl köpa de nångång när jag känner att jag har lust.. Får bli snart ändå..
Hade Alexandra och hennes dotter Johanna på besök, vi åt korv me bröd och medan barnen lekte så fick jag höra massvis me saker i hennes liv. Skönt att inte alltid behöva va den som ska snacka om sitt tragiska liv.. :) Inte för att hnnes e tragiskt men lite samma saker har vi vart ute för så därför e de kul när man kan känna igen sej så att säga.
Sitter och lyssnar på musik oh dricker te, kollar lite hem till gården oxå på tv4Play. Sen stör jag mej på en sak oxå så in i helvete!!!! Eller nej 2 saker förresten!!!!!! :/
Min lilla Mandis.. En skönhet klär i allt ;)
Tröttis.... Whats up with the lugg???
Här har jag nästan gett upp..

Kommentarer
Postat av: danne

fan vad sexy du är vill bara ha dig

2011-02-03 @ 07:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0