Red bull.....

De funkade att man fick sej en energiboost utav de, hoppas att jag kan somna inomen timme, jag behöver verkligen sova massor! Nu blir de en hektisk vecka plus några dar till å de tar ut en ganska bra när man behöver tänka på allting själv. Men jag fixar de såklart, fast de e himla kämpigt att va ensamstående småbarnsmamma!!! Ibland vet man varken ut eller in å jag e bra på att glömma saker, tankspridd e jag. Jag hoppas de blir fint väder i veckan så jag å barnen kan hitta på nåt skoj ute. Hade gärna velat gå me dom på bio men Amanda e lite för liten för de än så jag får vackert vänta lite till me de. Jag missar en jobbtid på onsdag för har ingen barnvakt.. Vet inte hur detta kommer funka när de e såhär.. Vill ju ha massa jobb men så måste jag tacka nej de känns ganska tråkigt.. Men jag har hört att allting löser sej? Bara lev livet å ha de bra me dom du tycker om å älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0