Lördag med speedade barn

Ja ungefär så känns det, en annan e lite småhängig
medan barnen lever rövare för fulla muggar.
Men de är som farmor alltid säger:
Busiga barn är friska barn <3







Snart ska vi göra middag tillsammans jag och barnen.
Det får bli potatisgratäng och fläskfile idag för de
råkade visst bli tacos igår.. ;)





Kanske dags att ladda kameran med nya batterier (igen!)
Det blir lite fest för mej ikväll, brorsan och hans tjej
ska ha barnen ikväll, jag drar ändå inte innan dom
somnat så jag missar ingen tid me dom :D
Vilken fest de blir vet jag inte för nu finns de
5 olika förslag.. Hmmm??
Ska försöka att inte messa vissa folk.... Jag vet hur jag blir när jag dricker!





Lilla Mandisen <3






Här e hon inte gammal :)





Mammas sötkorvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0