Jag kom in!!!

På harrys alltså.. Jag trodde inte de i å me att jag har tappat bort mitt leg. Dom brukar alltid vilja ha leg från mej. Men vakten bara frågade hur gamla jag och Malin var, hon tog fram sitt leg å jag sa att jag tappat bort mitt leg men jag e 84:a.. Inga problem jag kom in å jag känner mej fanimej stolt! :D Jag hoppas verkligen att brorsan kommer in till stan imorrn så jag kan fixa nytt leg (han, min andra bror eller mamma måste legitimera mej)
Det har vart en bra helg :D I fredags var jag hemma hos Martin å drack lite vin med honom, Conny och Fredrik. Sen åkte jag hem och kollade på two and a half men å efter de hade jag ÄNNU ROLIGARE! Blev visst lite mer dricka men de va skönt att vakna dan efter och må kanoners, lite..... Är underbart... ;)
Igår satt jag och Pernilla och drack vin härhemma sen blev de taxi till Martin. Vi blev en hel del folk: Martin, Fredrik, Jimmie, Jimmy, Conny, Pernilla, jag, Malin, Sandra, Ida, Peter, Ulle, Andreas. Kan ha glömt nån nu men kul var de :)
Jag tror jag har glömt kamera, vin och vantar hos Martin.. :(
Skriver mer senare.
Jag å mina bröder... Fattar inte att dom växte upp så fort! :O
Inte längesen dom va bebisar ju.. Men dom e världens bästa bröder
och ställer ALLTID upp för mej! Älskar er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0