Göra det idag???

Jooo, jag funderar på det.. Om jag leker med barnen och går ut med dom nu på förmiddagen, så kanske jag skulle ta och storstäda sen. Då slipper jag det imorrn menar jag? Vi ska göra middag sen tillsammans jag och barnen, hamburgare och pommes frites har dom bestämt idag ohh vi måste ju ha de lite mys nu när dom ska till sin pappa igen över helgen. Jobbigt bara att jag måste bära på alla grejerna till dagis igen men så e de väl..
Shit vad jag längtar till sommaren! Speciellt sonispherefestivalen!! Då ska de hända grejer de lovar jag er!!! SKa se om jag kan dra me mej mina brorsor! Ni vet sonisphere måste va värsta öset med hårdrocksband så som Metallica och Iron Maiden, Limp bizkit, slipKnot.. Ja dit ska jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta va förra året men då visste jag inte att de fanns ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0