Fritt vilt 3

Den va bra enligt mej iallafall, jag riktigt hoppade ju i soffan! Ni vet jag sitter me mina hörlurar som har värsta sorroundet och så har jag högt på (men ändå så jag hör om barnen låter) Jösses, hjärtat satte sej i halsgropen några gånger.
ÄNTLIGEN har jag fixat legitimation (som ska ta 5 arbetsdagar) och som jag sagt till alla: de kan man göra hos Polisen. Kortet blev så jävla dåligt så de visar jag fanimej inte för nån som inte behöver se de!!! :(
Vart e barnens kusiners julklappspengar????? Hittar dom inteeeeeee :S
Får se om vi hittar de imorrn när exet kommer hit å vi ska röja ut en massa papper å sånt som han ska ha. Gott att få de gjort.
Visst e hon söööt! Gjorde en fläta på henne och hon e verkligen fin
i uppsatt! <3
Min prinsessa!!!
Hon har fått lååångt hår
Sötnosen min

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är sååå söt :D

2011-02-22 @ 19:50:09
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0