Fick skjuts från dagis idag.. =)

De hade vart gott att gå med, men de va ganska kallt så efter lite övertalning åkte jag med =)
Jag fick lite bra nummer oxå som jag kan ringa så jag kan ha möjlighet till fler jobb.. Jag skulle ju jobbat idag, men alla fröknar ska iväg till Falkenberg eller vart de va på planeringsdag med mat o övernattning. Dom hade INTE meddelat mig detta så jag blev väldigt besviken.. Förklaringen var att jag ju inte har något fast så dom tänkte inte på de.. Lika bra att skicka till alla då ju eftersom dom vet att jag ibland får jobb tätt inpå.. Så de va väldigt dåligt och de suger att va själv när sånt här händer!!!! Men så e de.. Hellre stark och själv me ett helvete emellanåt än två med ett helvete jämt!!!
Ååå jag hittade en bild på mej å Rebecca så sött hihi ;)
Brorsan å jag för två somrar sen <3
Tyvärr e jag inte skitsnygg på detta kortet *asg* Men Charlotte och
HENRIK i SCOTTS är läckra!! Kolla in hans skjorta.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0