En kanonhelg me massa galna upptåg å jag gillar de!!!

I fredags var de riktigt myspys å nice å allt vam an nu ska säga.. I say no more.....
I lördags kom jag hem vid 13 å jag va en aning seg, men efter lite städning inför festen, lite vin och musik så hade de ordnat upp sej igen :) Här kommer lite bilder.. Fick tyvärr inte kort på alla.. Peter, Andreas, Jeanette, Maria och Sandra missades :/ DÅLIGT!
Måste skriva oxå att jag råkade ju hälla massor me vin i håret på Malin!! STackars gumman! Jag vet inte vad som hände men hon fick de i hela luggen å kläderna :/ Hon blev inte arg som tur va men hade hon inte känt mej så hade hon blivit jövla arg så de va ju tur de hehe.. Jag e så klantig! Sen när vi e på toa å ska fixa allt.. Ja då tappar jag mitt vinglas så de går i tusen bitar.. Grattis Lina du e full å fumlig.. ;)
Kläderna för fredagen var detta.
brorsan å hans tjej Becca <3
Therese å jag <3 Jisses så trött jag ser ut
Becca å jag <3
Andreas, Jimmy och Malin
brorsan, Becca och Jocke
Ida och min andra brorsa Klas åsså Jocke på ett hörn ;)
Killfest? Vart e vi tjejer å trycker??
Jag å Martin har en intressant duiskussion, tror de handlar om hans
lilla flört, har för mej de va nåt han inte berättat så jag blev himla nyfiken :D
Dom andra verkar oxå ha kul sikken tur :)
Becca å Jocke
spotifyyyy
brorsans nya dejt *asg*
bror2 och flickvännen
Andreas och Malin
Fredrik, Jimmy, Andreas och Malin
Martin kodord: GATT ME GARRG!!! ;)
Riktigt bra bild på brorsan ju!
Jag å Malin myyyyser
Spotify again?
Jag vill ha Therese!!! NUUU hahaha *asg*
haha ooookej fulla eller? ;)
vems e handen på mitt bröst? Jag gissar på Emelie!!! :)
Lasseman å jag
pusskalas
Fulla? JA ;)
Jaha här går de vilt till hehe
Jag å brorsan
Jaha e de här beviset på vem som facerapade mej och skrev massa
knäppt till en om någon ragnar?? :D Jocke you are busted! :P
Malin å Conny
Andre
Ida o jag
Ibland e killar bra att ha.. När dom kan hjälpa en att fixa dörrar bland annat..
De e då fan inte lätt inte för mej iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0