En bra dag till slut

Jag var inte alls på humör imorse, en liten del i de eftersom att jag inte har mitt headset hemma å jag hatar att gå utan musik, verkligen HATAR det alltså! Men nu har jag lånat sålänge iaf tills jag får tillbaka mina :D
Jag var på stan innan me Emelie å shopade lite å lunchade, de va gott! Sen hängde hon me hem, åsså ringde jag ett samtal till farbror blå å fick veta att jag nog har min mobil tills fredag :D ÄNTLIGEN! Som jag saknat den!
Undrar hur denna veckan blir då..? Jag har missat en massa jobb nu för att jag har barnen såpass mycket som jag har. Alltså kvällspassen å de e aldrig nån som kan ställa upp ju :( Alla vill väl men de flesta har ju sina jobb osv så de e ju inte så konstigt. Men jag vet att jag kan fråga å att dom gör de om dom kan å de uppskattas! <3 Jag ringde barnene papap och frågade men de funkar visst inte i nuläget... Tyvärr.. Men när han fixat lite så skulle de gå sen sa han så att han kan ta en hel vecka.  De komer kännas konstigt men jag vill ju sä gärna ha en vecka som jag kan hoppa in på kvällspassen å få ihop lite kosing ju.. Sen behöver jag vila upp mej lite oxå de e så mycket att tänka på just nu så man e helt slut!
Onsdag: Lekdag med barnen. Laga middag tillsammans och vara ute och skutta omkring.
Torsdag: Jobba 9-18.00
fredag: Jobba 7-15 sen fredagsmys me barnen <3 Senare på kvällen kommer Madelene!!
Lördag: Mys med barnen, senare på kvällen kommer Emelie och dricker lite vin :)
Söndag: Ja vi får se vad vi gör då.
haha ojoj ;) Estet nästa ;)
Inne nu me grimaser, han börjar bli i den åldern ;)
Mammas lilla fashionista <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0