Det var dagens sysslor..

När barnen var på dagis så var jag på möte med arbetsförmedlingen, inget nytt som man inte visste på de mötet.. Jag vill ha DAGTIDER om jag ska klara mej!! De funkar inte längre me dom andra passen eftersom de e längre än vad dagis e öppet.. Jag försöker men de e inte lätt att få barnvakt..!

Jag träffade på Malin en sväng med så gick vi till hajen och där kom Andreas å snodde henne ifrån mej... ;)
Har busat med barnen hela eftermiddagen, vi spelade den försvunna diamenten och Amanda vann! Det var inte populärt från Alexander sida.. ;) Vi lyssnade på deras lista på spotify så grannarna har säkert hört våra fina röster eka.. haha!
Hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag, ser ju att vissas partners slagit på stort, grattis till er ;) Har aldrig upplevt nåt sånt de måste va fantastiskt, som på film!?
Nu ska jag gosa me barnen och bolibompa..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0