Dålig idag???

Ja fy fan! Det var ingen kul resterande natt när jag kom hem, fy så dåligt jag mådde!!! Men kul var det! Först drog vi till Jimmy Ljungblad på hans fest, en mssa kul folk! (brorsans tjej körde oss så vli slapp gå) Jimmy Eliasson kom till mej en timme innan å drack lite. Efter ett tag kom Mille och Jonas dit, åsså drog vi på en annan fest till isa (Milles syster) Jättekul nu fick jg äntligen träffat Lisas trolovade :D (bättre sent än aldrig) åsså var Tommy och Alexander där å de va ju inte igår! :) Dom två sista timmarna slutade riktigt bra, jag e nöjd! =) Önskar bara jag hade mått bra idag.
Min kära dotter roade sej bra en stund när jag inte va uppmärksam..
Hon kom totalt insmetad i mitt röda läppstift!!!
Fattar ni hur länge jag fick ha henne i duschen innan de försvann!!??
Sen mitt läppstift är ett minne blott.. Katten ser ut att ha blivit skjuten
hon va på han me de oxå....
Allt detta på typ en minut som man inte höll koll... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0