Bolibompa!!

Aaah nu sitter barnen bänkade framför teven och kollar på Johan som har bolibompa idag. Deras favorit e MARKUS!!! Min med.. ;)
Jag minns Johan från när jag var liten.
Så jävla söt så de värker i hjärtat!! :D






Jag har vart duktig å städat toaletten, hallen och Alexanders rum nu ikväll. Fortsätter imorrn efter jobb och hämtning av barnen. Måste handla lite imorrn med, blir ju fredagsmys med barnen, senare vid 8tiden kommer Madelene och då ska vi laga middag och gotta oss :D Flläskfile och potatisgratäng de blir grejer de mums! Lite true blood kanske? Alltså att titta på, inte till maten ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh vilken mysig fredag! Få införskaffa mig true blood säsongerna nu snart också, saknar snyggingarna;)

2011-02-10 @ 18:28:53
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0