YEEEEEEEEEEEEEEES!!!

En stor sten har släppt från mitt bröst nu.
Jag kommer att kunna jobba liiite i sommar iaf eftersom
deras pappa tar dom onsd-sönd varannan vecka å jag e sååå glad över de!!!
Ska bli så skönt att få lite mindre att tänka på och att de blir lite mer
rättvist för båda.
Jag har inte mått så bra de sista, haft alldeles för mycket i huvudet,
allt ansvar
å aldrig en lugn stund. Så jag vet att detta kommer bli superbra!!




Lille Tyson har för sköna stilar han... ;)




Här sitter jag å kollar serier å filmer me värsta surroundet
i högtalarna :D Fast e de film så brukar jag gosa ner mej
i soffan me täcke och kudde.




Blev ni förvånade att Amanda valde skor me Kitty på..? ;)









Verkligen läckra skor till ALexander!! Men han behöver
ett par tennisskor oxå sen.. Bara de att han e enveten,
försökte få honom att ta ett par jätte snygga converse,
men de va ju knyt på dom så de vägrade han..




Jag å Amanda hade massa mys nu när Alexander var
å lekte me sin kompis Felix :)




HAHA Amanda fick mssa olika kitty-sandleksaker på hajen
för 65kr, vad gör hon när vi öppnar de.. Jo såhär :D
Vaddå spela allan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0