Välkommen! Se till att stanna länge!!

Jag pratar om dej du underbara fredag.. De lite trista e att vakna upp till en dimma, visst vill vi ha dimma idag men de e ju me hjälp av alkoholen.. Dima ute kunde kvitta de ska ju va soooool!!! Många som kommer luras idag eller? 1a april å allt? Ska försöka att inte gå på nåt....
Nu ska jag kolla upp vad för kläder jag ska ha ikväll, sen ska jag duscha, packa barnens väskor och städa lite.. Vi hörs senare.. Ja ge såå taggad!!!
Jag å Malin 4-ever!!!!
Jag e så glad över att ha fått en så nära vän!! Jag har fullt av vänner, men de e ju bara ett fåtal som jag verkligen anser vara mina nära vänner som man kan lita på till 100 procent! Malin, du har blivit en av dom å du e såååå go! Är glad att vi lärt känna varandra! Vi har alltid så kul ihop å hon e så lätt att prata me åsså e hon rolig :) Tack Malin för att du finns! <3
Skriver mer senare..
//Lina

Kommentarer
Postat av: Malin

Värmer i min blodpump ska du veta <3

2011-04-01 @ 12:02:32
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0