Tänker inte traggla hur jag mår...

Vem orkar lyssna... Iaf e jag glad över mina barn ni e de bäst som hänt mej å de finns INGEN jag älskar mer än er! Försöker va stark för er men de e inte lätt alla gånger!! Hoppas allt blir rätt i slutändan... Just nu känns de som man blivit kastad in i en vägg..
Alla ni fina vänner ni betyder SÅ mycket för mej å tack för allt!!! Dom som inte uppskattar er fattar ingenting!!
Mina bröder ni e såå fina och jag älskar er! Ni finns alltid där för mej å ni ska veta att jag skulle göra allt för er!!
Mamma å pappa ni e dom bästa föräldrarna man kan ha! Visst mamma när du blir upprörd känns de ofta som att du skäller, men som du sa idag du vill ju bara mitt bästa å jag e lika trög som vanligt..
Känns lite som att hur man än vänder de så blir de totalt fel...
Jag borde bara skita i allt vad den människan snackar om men de e svårt att INTE ta åt sej å bli ledsen..
Hoppas alla mår fint!
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0