Stackars Tyson...

Lille kissemissen hade visst hoppat ut genom köksfönstret igår, jag trodde aldrig de men de hade han gjort (om han inte ramlade...) Jg tänkte inte på de förrän kvällningen för då kom han inte ens till sängen, å de gör han jämt när han hör man ska lägga sej. Jag kollade matskåken å vattnet inatt å de va orört, likaså kattlådan.. Ni vetTyson e en mästare på att gömma sej i alla skrymslen å vrår för att få va ifred för barnen å så. Så jag gör inga större ansträngingar att leta upp honom han kommer alltid fram..  Så kom Malin å Andreas förbi åsså berättade jag för Malin vad som hänt. Hon å Andreas gick ut å letade å hittade honom i buskarna utanför fönstret!! Han va sååå glad när han kom in igen, å rädd!! Har aldrig sett honom äta ådricka så snabt någongång! Jag kollade ändå ut genom fönstret ner i buskarna idag men hittade honom inte. Han e iaf tillbaka :D TACK MALIN!!!! <3
<3
Bilder från helgen:





Malin å Sandra




Emelie <3




Johan





Jag å Malin <3





Fredrik ser full i fan ut hehe




Klockren bild på Martin å Emelie :D




Ellie, Conny å Tobbe :)




Angelica




Johanna :)




JimmyPimmy ;)




Har inte en ning om va de va som va så intressant på hans iphone,
men nåt var de :)




Fan va du super Fredrik! HAHA




Jag å Peter :)




Johan å Johanna :)




Tobbe, jag, Malin å Andreas :)




Peter :)




Andreas :)




ooooh




Buggtime happy Malin glad att dansa me ett proffas som mej
*asg*




Tobbe vad gör du?? DUckar för kameran?




Ellie, Martin å Emmelie :)




Serious talk I think? :)
Tobbe å Jimmy
Jag å Malin




Fina brorsor :)




NÄMEN titta!!! ;) PUSSPUSS!!




Jag, Ellie å Malin sminkade Martin, såå jeeeefla snygg han blev!! :P





Pernilla å Johan :)



Andreas, Conny å Martin





Ola å Martina i bakgrunden :)




Andreas å Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0