Sökt jobb och fått en egen GRATIS PT...!!

Ja nu ser de lite ljusare ut igen för fröken Trolin...
Jag sökte de där heltidsjobbet som är ett 7-4 jobb så jag hoppas att jag får de! Knappast troligt, men min jobbcoach blir galen om hon skulle se att jag skrev så.. Man ska va potimist! Men tänk så besviken man blir om man e de då..?
Sen har jag börjat skriva med en jätte trevlig kille (eller ja, han e 40) å han har vart personlig tränare ser ni, så nu e han min personliga tränare alldeles gratis bara för han tyckte jag va så söööt ;) Ja nåt bra ska la komma från de att man e söt då.. ;) Nu tänker ni bara att jaja visst han vill bara en sak, men inte då vi ska göra detta på mess.. Han säger åt mej vad jag ska äta och hur jag ska träna och så pushar han mej som fan! Så e de bara ringa han om jag undrar över nåt osv.. KANONERS ;)
Kolla in spöket!! Jag pallade inte sminka mej idag å inte platta håret..
De fick bli helt naturell.. Ibland pallar man inte ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad fusk! Vill med ha en PT!



Du får informera mig om vad han säger till dig!

SÅ jag kan få tips <3

2011-04-29 @ 06:55:12
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0