Snacka om picknick!!

Först när vi sätter oss i skogen börjr de krylla av pissmyror, sen flyttade vi oss längre bort till en klippa som e utanför skogen. De gick bra först tills vi snart kunde räkna till en 10 myror plus fler.. Blandat med vanligasvartmyror och groteska pissmyror! Jaha dags att flytta på sej igen.. "Vi tar en bänk" ropar Alexander! Och de ironiska i detta nu e att vi sitter på kyrkogården.... Men de va jättemysigt uppe i minneslunden iofs men de kändes liiiite fel.. ;) När vi väl plockat fram allting IGEN så välter la jag ut hela mitt glas me vatten så vi inte kunde sitta där mer.. "Nästa bänk!" SKriker Alexander, och där fick vi äntligen suttit kvar! De fula va när jag kastade iväg Alexanders andra fralla åt skogen för jag trodde de va Amandas som hon inte skulle ha... HOPPSAN vilket liv de blev å de förstår jag, men jösses vad vi skrattade åt de sen ;) Jag hämtade den igen å den gick att äta den hade klarat sej :D
Klippan såg ofarlig ut, men icke.. Myrorna gillade oss nog INTE
Mums.
Oh så gatt! ;)
En liten paus inne efter maten.. Annars har vi vart ute hela dan på
olika lekplatser och sen sparkat boll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0