Så mysigt! Kolla in Amandas bilder längre ner!!

Jag verkligen älskar vår och sommar, för då kan man va ute hela dagarna å bara ha de gott :) Idag åt vi mellanmål ute efter jag hämtat dom på dagis, sen var vi ute resten av eftermiddagen och kom in lagom till bolibompa. Jag gjorde ägg och baconmckor, Amanda åt av allting och lämnade mackan (som vanligt ungefär)
Amanda påskkärring, visst va hon fin i helgen ;)
Alexander ser ut att ha konverterat.. ;) En gullig påskkärring va han iaf :D
Meeeee
Kolla in henne!!! Jag bad henne INTE att ställa sej så!! Hon verkar
redan va en fulländad modell.. Jag s jag skulle fota henne å hon ställde sej så
plus den ena foten lite framför oxå ;)
Ja jösses de e min tös de.. New York nästa ;)
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0