OJ vad roligt de var igår!!!

Tack alla ni fina som kom på min fest :D
Å tack Malin, Madelene och Rebecca för en kul eftermiddag med bowlingen och maten :)
JAG VANN BÅDA GÅNGERNA!! :D:D OBS! Hade inte druckit en droppe då ;)
Tack oxå alla för de fina presenterna, ni e så gulliga allihop!!
Å du DANIEL!! Dom lät mej INTE vinna.. Jag va helt enkelt bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
Förlåt Jimmy för att jag förstörde min kaffekokare så du skar dej på alla flisor när du skulle hjälpa mej plocka upp.. Men du fick ett cars-plåster. Bättre de än Kitty va?? ;)
<3
Yeeeei! Madelenes första strike :)
Jaaa du Rebecca de går inte gömma magen inte ;)
brorsan å Ida <3
Ida K-R :)
Fredrik :)
Emelie och Pernilla, vad gör du Pernilla? :)
Tjejsnack? Pernilla, Rebecca, Madelene och Malin <3
Johanna :)
Ida, brorsan, Joakim å Henke:)
Fredrik glad? :)
HAHA vaddå flummbild! Fotografen måste ju säganär han knäpper av!!
Såå ska de se ut!
PUSS! Jag å Emelie
Madelene, jag och Malin :)
Jaaa... :)
Titta vilken fint inslagen present jag fick av Andreas P, Andreas J, Peter
och Sam!!! Tack pojkar!! HAHA ;)
Kolla va de låg i då!!!! HAHAHHA fan vad jag garvade!! :P Inte varje
dag man får en gurka i present å ett paket köttbullar, lite kattmat,
toapapper å en toaborste.. ;)(bland annat)
Jag å Peter
Emmelie och Henke :)
Ida å Conny :)
Jimmy :)
Sam :)
Tyson ville oxå festa i alla girlanger ;)
Andreas P, Andreas J och Sam :)
Henke, Peter och Joakim :)
Pernilla å Emmelie :)
Vackert ;)
Jaa sån hårfärg skulle man ha
ANdreas borde hade så riktigt snyggt ju haha
Peter koncentrerad :)
Ida å Fredrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0