NY MOBIL = VAR RÄDD OM!!!

Jag fattar faktiskt fortfarande inte hur jag kunde tappa bort min nya mobil på FYLLAN för så klantig brukar jag aldrig va!! Pinsamt... Fast de va nog värre att lägga den på biltaket då va jag ju spiknykter... Iaf så köpte jag en svart men den e annorlunda än den andra. Denna e lite mindre å lite annorlunda funktioner, jag kunde ju fan inte svara innan på ett bra tag när Linda ringde. Fattade ju inte hur man gjorde! Alexander skriker "Men svara då mamma!" Ja men hur FAN då!! Sen fattade jag de :D Den ville likom inte de jag ville först.




Har vart på stan idag me Malin å köpt dricka inför helgen, ett par ballerinaskor, hämtat ut mitt paket från HM (klänningen sk tillbaka fy fan va ful!!) så de blev bara armband därifrån för ringen va heller inte me den va slutsåld :O Sen köpte jag två linnen å ett par leggings på gina tricot me, bra fynd,
49kr/st!! :D




Älskar dom!
Blir nice att ha i helgen
FAN såg de nu att jag köpt en storlek för stooor *snyft*
Tog Amandas sko-låda rån igår till...
Att förvara mina nagellack! DOm får inte plats i spegeln längre ;)
Mina tre nykomlingar i familjen, 10kr för allihop!!! Blir nog den
gröna imorrn.. :)
Nu e barnen nattade så väntar på att Alexander ska få ro, lite senare kommer Linda hit å tjatar lite.



Imorrn kommer pappa å hämtar kidsen, från 12-17 ska jag tvätta å sen bege mej hem till Lina på lite mat, drinkar och massor me musik innan vi drar till sociten å gör de osäkert :D
På lördag blir de påskfest hos Martin å sen krogen
(Harrys för de flesta av oss, de e roligast!) Kommer bli en bra helg :D





Vi hade äggmålning innan kolla så fint Alexander blev





smutsfisen ;)



//Lina

Kommentarer
Postat av: Malin

Du visste la att de va en storlek för stora, legginsen^^

Knasdu! <3

2011-04-22 @ 09:18:33
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0