Lite olustigt...

Jag kände de lite så när jag skulle ta taxi från mej hem till Malin å Andreas.. Det var en äldre man å han va trevlig, men skum på nåt sätt.. Han satte inte på taxametern innan jag hämtat ut pengar ur automaten på hajen (jag har maestro å de tar dom inte) De blev jag tacksam över.. Han börjde prata om att vi tjejer behöver aldrig betala på krogen vi blir alltid bjudna å vi har sån tur å allt va de var..Sen stängde han av den en bra bit innan oxå, javisst tacktack. Sen hade jag 200kr å så sa han att han inte hade nån växel så jag behövde bara betala 100kr.. Tack så jättemycket sa jag. Ingen orsak hoppas vi ses snart igen säger han.. DÅ kände jag bara att va skönt att komma därifrån.. Jag gick snabbt å kunde känna ögonen bränna i ryggen på mej.. URK.. Jag menar nu snackar vi gamling här.. Å så säger man inte när man e chaufför heller.. Han betedde sej skumt nästan som om han ville jag skulle hoppa på han för han stängde av taxametern å grejer.. Jaja skitsamma de va en olustig känsla bara.

Nu ska jag sova, nattinatti alla fina! Skickade ett mail innan och hoppas att de förstods rätt nu.. Blir så knasigt allting ibland tycker jag, men då får man försöka ordna upp de å inte komplicera livet mer än nödvändigt. Jag vill iaf inte va ivägen för nåt :)
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0