Jag får sluta dela ut gratis mobiler..... :(

Hur knas e inte dett egentligen... Vi kommer in till harrys igår, sätter oss vid ett bord å då upptäcker jag att min mobil e borta... Trodde att den låg hos Conny men han ringde innan å där va den inte.. Alltså måste jag tappat den på vägen... Hur lyckas man me de?? Iofs så va jag riktigt full igår men att tappa mobiltelefoner brukar jag ju inte göra... Virpanna e mitt andranamn... Vad konstigt de kändes i fredags att se en viss grej, men de va ju bara en tidsfråga innan de skulle hända, kommer sakna de dock............. De va ju så bra som de va menar jag.
Tack Conny för en bra fest igår :)
Jättekul att festa me Malin D igen de va inte igår :D Tack gumman!!!
Martin va de eom bjöd alla på drinkar: Apple martini, underbart gott!
Sen va de Malin som bjöd laget runt på en orgasm ;)
Klockrent kort på Emelie å Conny .. ;)
pusskalas som vanligt när vi e fulla ;)
Emelie, Malin å jag <3
Malin min gosigaste gumma!!!!
Min fina vän Conny, tack för du finns å alltid ställer upp!
HAHA ;)
Fattar inte va vi sysslar me haha
Vaddå vit å knallröd?? :P GATT! (jag å Martin)
Malin D och jag
Elof :)
Fredrik å jag
Vi försökte få han at klippa av skägget men de gick inte... FAN! :)
//Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0