Inget läskigt alls..

De va synd på filmen igår.. Den va alls inte läskig, hoppade väl till 2 ggr en hela upplägget va "töntigt" som Malin kallade de ^^ Jag trodde den skulle va riktigt läskig, men där hade jag fel.. Aja vi får ta en annan härnäst å hoppas på att den e i samma sti som Husk fats ÄNNU läskigare..
Nu har lillpojken vaknat oxå, söt han e när han e nyvaken, får hämta en pyjamas till honom de e lite kyligt inne för tillfället.
Hade inte behövt köpa en plattång, för låter jag de va så blir de lockigt..
Borstar jag inte de efter dusch så blir de korkskruvar.. Men tänkte att de kan ju bli
ännu finare lockar me locktång.. En sak e säker.. Här lockas inget innan
mitt hår blivit längre, hatar när de e kort!
Locktången får fixa håret överst som e relativt rakt
Häromdan ritade kidsen tillsammans utan tjafs.. Ovanligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0