Hotell kantarell....


Amanda e lite rädd för Åke Grönkvist på hotell kantarell....



Då tycker jag Lucia e tusen gånger läskigare!!!

Så fin balkongen blev nu! Tack för hjälpen Malin, de va änna jobbigt
att springa upp me alla grejer till vinden på fjärde våning
när man bor på första....


Nu har jag mitt vanliga nummer igen, å de roliga va att jag hade pengar
och gratis sms när jag skickade efter de nya sim-kortet.
Trodde inte de skulle följa me på de nya!
Ska snarast köpa mej en ny mobil igen!!!!!


Tredje världskriget hemma.. Fy vad jobbigt.. Lyssnar dom?
NEJ!


När barnen e nattade ikväll ska jag fortsätta söka en massa jobb.
Har sökt som vårdbiträde inom kommunen, på buskul i Ullared,
som butiksbiträde på Esprit
och som hotellpersonal mm på Stena line!!
*hoppas*



Amanda ute i regnrusket




Tur de finns regnkläder.. ;)


//Lina

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh vilka söta bilder.

2011-04-18 @ 09:37:05
URL: http://hotell-kavlinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0