Går ju inte anstränga sej de minsta...

Vet inte vad de e för skit som e me mej just nu, men jag gillar inte alls den där yrseln och svimningskänslan som smyger sej på så fort jag anstränger mej minsta lilla... :O De e jätte jobbigt.. Ännu jobbigare att jag MÅSTE ner till stan idag... Kommer inte palla de.. :( Jag e lite orolig oxå för jag vet hur de va sist (förra året) när jag ramlade ihop på toaletten å Henke inte ens fick väckt mej!!! Tänk om jag vart ensam hemma me barnen då?????? De tog honom en halvtimme innan han fick kontakt me mej å sen svimmade jag igen.. Då vaknade jag av ambulanspersonalen stod över mej sså fick jag åka in... Men de va inget fel me mej vad dom såg på sjukhuset.. Konstigt.. Efter de har de hänt några gånger att ja gvart nära att svimma men så har jag klarat mej som tur är! Blir ju lite rädd om de händer när jag har barnen ensam, så jag brukar alltid se till att ringa nån om jag känner mej så..
Jag tvättar idag, de är ansträngande nog ska ni veta...









Mammas prinsessa lyssnar på musik
;)
hihi söööööööt
Mammas kille alltid glad :)
Pernilla e en liten smygfotare hon.. ;)
Pilla Mandas hår, just love it!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hehe klart gumman det är roligast, ingen förväntar sig det:)

2011-04-05 @ 10:51:18
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0