Dumma huvud!

Ja mitt huvud alltså.. Jag tänker på de hela tiden ju fast jag inte vill! Tänkte storstäda nu medan barnen e på dagis men har ingen ork eller lust till de.. Jag har iaf deklarerat nu så de e gjort, och skrivit ut papprena så de e färdigt att lämna in. Ska söka ett jobb nu oxå, men väntar litegrann för jag tror inte mitt personliga brev låter så övertygande när jag känner mej såhär..
Måste bara lägga uppa denna bilden från Martins påskfest! Då kan jag inte
låta bli att fnittra ^^ Visst är han en bra festvärd? ;)
Här e från sexpartyt hos Madelene för några helger sen å ja ni ser..
Leksaker å dricka de e en perfekt kombi tillsammans me ett gäng
fnittriga tjejer ;)
Intresserade.. ;) Natta, Malin och Jessica
Sirpa, Madelene och (minns inte namnet)
Malin o jag (vad e de för fel på kameran de e suddigt ju!! Sketen lins..)
Jag å Pernilla
Ja herregud säger jag bara HAHAHA!!
De e Madelene som håller den!!!!!!!!!!!
Här har ni grejer hahaha
Dom gillar jag ^^
Vad härligt att ha bilder att kolla på så man kan glömma ala tråkigheter för ett tag :)
Har massa kul kort på barnen sen me som jag ska lägga in, men de kommer senare för nu får jag se till att göra lite nytta.
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0