Det var oväntat!

Jag skulle på jobbintervju idag, jag gick så jag var där en halvtimme innan, men vad hjälpte det när jag ändå var helt fel. Inte ens rätt plan var det! Det fanns ju hundra olika korridorer (2a, 2b osv....) Frågade lite folk i några olika korridorer, antingen hade dom ingen aning eller så lurade dom mig till helt fel ställe.. Jag fick ringa så fick hon komma och hämta mig "Stå still rör dej inte" skrattade hon ;) Sen bad hon mig att vönta tillsammans med tre andra, så de visade sig att de var fyra på en gång som skulle intervjuas! OJOJ de va jag inte beredd på men de gick bra :) Vi fick presentera oss och berätta vart vi bådde ålder och vad vi gjort tidigare. Det var lite olika åldrar på oss, tjejerna var 37 och 43, jag 27 och killen 20. Trevliga var dom och de va rätt lättsamt ändå faktiskt. Ni ska veta att jag e social å har inga problem att prata me folk, men HATAR att prata  inför främmande människor (mer än 1) och alla e riktade mot just mej... De e skitläskigt och pulsen stiger snabbt! Jag blir liksom hes i rösten och vill bara att de ska va över. en jag försökte iaf att låta lugn och tittade chefen i ögonen hela tiden ^^
Har vart fint väder så blev en liten promenix me Malin och lite hem till gården innan vi hämtade barnen på dagis. Andreas hämtade upp henne på vägen ner till stan, vi skulle till bvc, Alexanders sista besök där för nu tar skolan över :)
Sören (katten) va fin men galen Alexander i magen <3
Ja man va ju inte liten... haha
Alexander bebis <3
LÅnghårig kille (2009)
Stora killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0