Det var DÅLIGT!

Ja men seriöst de va de... Jag har inte bloggat den i fredags! Har bara inte haft lusten till de helt enkelt.. Men de har iaf vart en jäkla bra helg, dock inte så många kort tagna denna helgen. Fredagen var riktigt kul! De började me att vi skulle till Madelene på sexpartyt å sen hem till mig å dricka (jag, Malin, Ida och Natta) så slutade de som vanligt me att jag hade en jäkla fest me massa folk!! Men kul var de :) Igår va oxå kul fast de blev rätt lugnt eller så men skoj var de :)
Snart kommer mina kids hem igen, KRAMAS å PUSSAS massor!! <3 SKa jobba kväll imorrn å jag har ingen barnvakt... Fast nu skrev precis min bästaste Malin att hon kan va de om jag inte får tag på nån. I LOVE YOU!! :)
Kort ska jag lägga ut sen me från i helgen fast de orkar jag inte precis nu.
Blir en bild på mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0