Dags att gå vidare...

Hörde inget alls från personen idag som jag ändå långt inne trodde att jag skulle göra, så då går jag vidare... Bye dumsnut, bye... Som man bäddar får man ligga... Å detta ska va en vuxen KVINNA... Herregud.. TRAGISKT!!


Har haft Martina på besök nu i eftermiddag, tack för trevligt sällskap gumman :)




Detta va från igår, blev ju inte så mycket bloggande eftersom
jag hade besök av Malin å Madelene :)




Denna väg går vi i princip jämt när vi går hem från dagis,
ja en kyrkogård.. Aldrig att jag skulle gå där en kväll!
Supersticious I know..




Malin å Amanda kollar på hundar å katter på nätet ^^




Idag va de lugnt en br stund, då satt Alexander å läste Pippi
för Amanda :)



<3




Mammas troll hehe



Mandis å jag




Mammas prins!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0