BRA KVÄLL!!

Det var de igår :) Först va jag me Pernilla på dagen (efter att jag lämnat barnen) senare efter att jag fixat mej iordning å väntade på att Adam (Nattas kille) skulle hämta mej så kom Peter förbi å tog ett glas vin e mej å tjatade lite :) Sen va de hur kul somn helst hos Natta, Peter å andreas å Morgan kom dit å full blev jag! Nice :) Sen blev de ner till harrys å träffa Martin, Conny å Fredrik. Träffade även Sebbe å Alex de va inte igår :) Sen följde jag me Natta till cheers å vem stod vakt dr tror ni?? Ett ex till mej, shit va snygg han e!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så snygg va han inte när vi ihop ens (inte för att ha nnånson vart ful) men nu va han riktigt snygg! Blev lite snack där så ska prata me han idag igen, tyckte han haha :D E ju inte överdrivet förtjust i cheers men visst utanför kan jag stå å snacka me han lite.
Idag har jag vart me Conny på förmiddagen. Vi gick till systemet å sen blev de en cider vid havet :) Träffade på en kompis som trodde de va min nya kille, man kan faktiskt ha killkompisar Jenny :D SÅ snabbt går de inte me ett nytt förhållande. Nu vöntar jag på Malin å ikväll ska de tas kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror de va denna klänningern jag beställde från hm som ska komma nu i april..??
Ska bli spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0