Vilken konstig dag...

Jag tyckte verkligen att hela dagen igår var konstig.. Jag jobbade 9-19 ju, så kom min chef förbi på jobbet för jag skulle skriva på för högre lön och retroaktivt i december. Så trodde hon att jag hade något emot henne för att jag inte verkat så glad tyckte hon. De vill jag lova att de går inte att INTE gilla henne! Hon e en underbar människa! Hoppas verkligen hon förstår på riktigt att jag inte är sur eller något sånt.. <3
Madelene (barbie) ringde mej på jobbet å sa att hon kunde hämta mig inför filmkvällen, så min cykel står kvar på jobbet. Den blir perfekt att hämta efter krogen inatt. Hoppas jag kommer in! Henke tog ju aldrig med min väska jag glömde på dagis och fröknarna där (dom två nya på myran) e ju fan mer senila än jag nånsin kan bli!!!!! Det är ganska tragiskt att ibland behöva visa leg.. Ser man så ung ut?
Vi hade iallafall jätte mysigt på vår filmkväll, vi såg "ryktet går" med Jennifer Aniston och alla vi 4 verkligen älskar henne :D Vi pratade även spöken (som vi alla tror på. No question!) och så pratade vi om paranormal activity 2, vet inte än om jag vågar se den... :/
Therese du ska ha tack för att du frågar hur man mår, men jag lovar dej att hade de vart nåt så hade jag sagt de för jag kan alsrig va tyst om jag mår dåligt :) Men en riktig vän e som du å bryr sej å hellre frågar en extra gång. Tack och massa kramar!!!! <3
Idag ska jag diska och städa, sen kommer svägerskorna och svärfar hit och ska fira Alexander som fyller 5år på måndag :) Senare ikväll blir det fest så får la fundera ut vad man ska ha på sej.. :) Ska fota så kommer bilder så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0