Svar till bästaste Malin...

Jajjemen självklart menade jag dej men jag glömde för en gångs skull att skriva ditt efternamn ju, illa! :D
Okej men du kan meddela längre fram i veckan de e lugnt :)

Glöm inte kolla eventet om Gbg heller Malin K... :D


Sitter på jobbet nu, ska jobba 9-19 idag. Blir inet gekås imorrn för hneke har vart där idg å fixat overaller till barnen. Underbart!! Hello kitty vantar till Amanda me.. Nyfiken så jag döööööö!!

Imorse var jag så vrålsugen på salami på mackan, men jag hade ju inte köpt pepparsalami utan salami med VITLÖK! Nej kära nån då tar jag de ikv'll istället.. Tänker inte gå och stinka vitlök på jobet heller.. haha usch!


Skönt att vara på jobbet idag och slippa torka urspillda glas och kiss på golvet hemma och hör en massa liv... :D



Jag och Bästaste malin!! <3 Love you!!!
Är såå glad att ha träffat henne hon är en alleles underbar kompis!
Hon bryr sej omen och lysnar och man har alltid kul ihop me henne :D


(jag höll på att skriva att man har alltid KUK ihop me henne vilket kunde blivit vääldigt fel tur jag såg de hahahha)

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2010-10-26 @ 11:03:04
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0