Shopping och bio today med bästaste MALIN!!

Har haft en riktigt bra förmiddag idag, tack min pärla Malin! :)
Vi gick om varandra på morgonen, när jag var halvvägs ner mot stan så ringer hon och frågar om jag fortfarande e hemma. Då stod hon utanför min dörr å frös stackaren! ;) De snöade ju inte lite idag heller och haglade. Mitt i allt detta gick två frusna själar.. hehe.. Jag fick shoppat lite iaf idag de gillas mycket! :P
ÄNTLIGEN en blusher och en ögonbrynspenna! Köpte det på Matas,
hon som hjälpte mig fick fram det perfekta till mig. Jag är ingen som använder
puder och sånt trams och jag e ju ganska vit. men pink peach va perfekt till mig.
Det såg fräscht ut (ungefär som om man varit ute i kylan) Tack för trevlig
och tillmötesgående personal!
Äntligen fick jag skaffat mej en sån mössa jag ville, hittade den på HM!
Ursäkta för mitt hår.. Det var så fint imorse när jag gjort iordning det
men efter snö och hagel och regn så blir det inte så underbart längre.. :/
Ser ni.... Gnugga ögonen.. JAG har köpt ett linne som INTE är SVART!
Jättesött var det..
Ikväll drar jag och bästaste Malin på bio: Himlen är oskyldigt blå
Jag tycker inte Bill e de minsta söt.. Förlåt..
Det e bara Alexander jag tycker e så jävla snygg!
Gustav e ingen hit heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0