Kurs med jobbet idag...

kl 13-15 vid varbergshälsan på kardanv 7 ska vi ha detta.. Kan ärligt säga att ja ge lite nervös för vill inte va i centrum av en stor publik.. Alltså jag e social om man sitter i gäng flera stycken och prata, och jag har spelat teater och haft konserter inför fullsatt publik men då e jag ju inte sjölv utan vi var flera.. Då funkar det, men all fokus på mig då blir jag jätte nervös och kallsvettig! Man lär ju få visa på den där dockan nu och jag längtar inte..
Idag fick jag ett samtal ifrån Lasse Hult nere på traffiCare, dom hade inte glömt bort mig ju! Han sa att han vet att dom inte precis ringt ner mig på jobb (dom har inte´ens hört av sej sedan jag var där i mars en vecka..) Men nu skulle det tydligen bli lite mer i december så jag har några dagar där då.. De tackar man för! :D
Jag vet precis vad jag ska ha för studentbild till Amanda när hon går ut.. hahah :D
Visst e den klockren! D

Kommentarer
Postat av: becca

var hjärt och lungräddning va? det brukar man göra några stycken samtidigt på varsin docka, oftast bara en docka med huvud och bröstkorg och man brukar göra det samtidigt. Så jag hoppas du inte fick stå själv och visa alla när du gjorde, ska ju inte behövas.

2010-10-28 @ 14:29:17
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0