Jag blir så trött....

... Vem fan e de som sitter däruppe och fuckar med mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????

Imorse skulle jag starta mobilen, men så hade killen redan tryckt in koden en gång. Så när jag tryckte igen, så stod de 1 remaining vilket jag fattade som att det var mitt första försök..
JOO jag kan engelska alldeles utmärkt.. Men jag e inte den som e pigg på morgonen så jag gör allt ändå utan att fatta nåt..
Tror ni sen att jag hittade PUK koden då.. NEJ men alla andra jävla papper!! GAAAAAAAAAAAAAAH!! Har mejlat halebop nu iaf får se när dom behagar svara.. Hatar att dom inte har TELEFON...

Kommentarer
Postat av: Carro

Men asså halebop å telia e ju samma... Antingen så kan du ringa 90200 eller gå in på Telia butiken så får du hjälp...

2010-10-24 @ 21:41:52
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0