Inte igen.................

Varför behövde jag bli förkyld igen för.. Igår kväll hade jag en sån himla huvudvärk och näsan var ännu värre på kvällen.. Imorse hade jag varken smak eller lukt men de kom tillbaka.. *halleluja* Hoppas de håller i sig hela tiden.. Hoppas än mer att barnen inte blir sjuka!
Jag och Klas var på bibblan igår och sen på BR.. Alexander fyllde ju år så då får man välja en sak, jag tog en jojo till honom men den var ju kass! Klas köpte ett 3D-block till Alexander, man ritar med 3D-pennor och fyller i konturerna på ett svart block och så blir det en massa figurer som ser ut att hoppa ut från boken när man tar på sig 3D-glasögonen :) Amanda fick en brat-docka. Suuuperfin! Hon älskar dockor! (jag me..)
Alexander fick även ett legocity och ett par rejäla vinterskor av farfar o Sussi, faster Maria och faster Cissi.
Av oss fick han 5 bilar till sin samling, ett par goa inneladder, nya målarfärger och penslar. Rena julafton för den ungen :P
Tänker INTE lägga ut nån bild på mej själv så snörvlig som jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0