IceCold.....

Det är det verkligen ute!!! Jag har börjat bli lite förkyld, näsan börjar likna en rinnande kran och halsen känns lite tjock.. *Vill inte*...
Jag skulle gå och hämta barnen inna och jädrans vad de blåste! Jag vacklade till och när jag släppte vagnen rullade den ju ifrån mig. Tur att jag inte frös, men jag var ju bra påpaltad som ni ser :)
Brrrrr.....
Brorsan kom bort till dagis, han hade tagit bussen till stan för han ska fixa de sista på sitt körkort, så han ska bo hos oss några dagar. Då tyckte han att Amandas vagn kunde va en packåsna..
Gekås-power eller vad? En himla affär som jag bara inte fattar att folk
kan tycka va kul att kolla på som en såpa.. Boooring! Värsta töntar
till människor me haha! (typ morna nu alltså..)
Lillebror!!! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är fasen kul att kolla på "ullareds" serien !! :D

PUSS!

2010-10-18 @ 18:38:47
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0