Här kommer lite bilder från igår:

Bror och Monika
Pillsky å jag
Jag har massvis me skvaller till Pernilla... :D
Hon lyssnar flitigt.. Undrar vad jag sa där :)
Monika lyssnar hon med.. :)
Jag tyckte ärligt talat synd om denna skyltdocka på MQ!!
Dom kunde la klippt luggen lite på henne!! XD
Vi satt vid kyrkomuren i minst en halvtimme, så gott de var! Rena sommaren igen!
Han ser måttligt road ut.. Tvingade honom att hålla den å se hur dumt de skulle se ut.. haha
ALDRIG nånsin mer att ja gtar på mej en ring igen å provar! Den fastnade
fan på fingret! Ni ser la hur de såg ut när vi efter 10min hade slitit färdigt i den
så den lossnade! Brorsan sa att jag vackert får köpa den men glöm de den va ju inte
ens så snygg! Jag var lite öm sen kan jag säga.. Inte lätt me prinskorv-fingrar :D
Brorsan leker prrstjärna med ett snyggt silverdiadem me glitter å grejer...
Eller frsöker han va lite sexig änna..? HAHAHA vi var helt flummiga igår
å de var så himla skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0