Har inte haft lust..

... Med att skriva i bloggen sen min mobil försvann.. De var genom den jag la in bilder å grejade me så enkelt.. Nu måste jag ha digitalkameran igen å den e bara jobbig ju!!!

För alla som inte vet.. Jag e numer brunett.. Detta för att mitt hår hade gått av å va superslitet.. Men nu e de fint igen å de känns bra, tar nog ett bra tag innan jag ska bli blond igen..
Brunett...
Ikväll blir de film och tacos med Rebecca och Madeleine Bemma hos Rebecca i Bua. Massa skoj ju!! Vi ska se mirrors 2 :P
Nu ska vi bli rädda...
Rebecca - The host :) <3
Madeleine <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är himmelskt söööööööt! Vill nypa dig i kinderna hihihihihiih

2010-10-10 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0