Gårdagens morgon var den skummaste på länge..

Det blev en helt konstig måndag igår, Amanda kom och väckte mig vid 07 och ville ha en macka och se lite teve. Jag ordnade detta och kollade facebook lite snabbt under tiden bredvid henne. Kl 9 lämnar vi dom på dagis och kommer hem, jag gottar ner mig i soffan och äter lite yoghurt med havrefras och kollar på Jims värld. Då ringer Nancy på jobbet och frågar om jag glömt att jag skulle jobba kl 9!? Jag hade ingen aning för jag trodde det var nästa måndag! Hon skrattade gott åt mej som säkerligen lät helt bortkommen :) Det var bara att cykla ner till jobbet och se glad ut, jag e glad över att få jobb men när man inte e de minsta beredd så blir dagen så himla fel.
Det var supermysigt hemma hos Rebecca och Luis. Vi tjatade en massa, åt god tacos och såg på film och åt godis. Filmen var inte så bra dock.. Vad tyckte du Therese om Mirrors 2???
Tror detta kommer bli en bra vecka..
Måndag: Jobbade, Top Model på teve
Tisdag: Slappardag hemma, kanske en sväng till biblioteket, Desperate housewives på teve
Onsdag: Jag och barnen ska hem till Therese och Emma och umgås lite :)
Torsdag: Umgås med Malin K kanske??
Fredag: Jobba 9-19, sen cykla snabbt hem och avlösa sambon som ska ut och festa. Jag ska ha filmkväll med några tjejkompisar hoppas alla kan komma!
Lördag: Mysmorgon med familjen, sen på kvällen blir det fest!
Söndag: SLAPPARDAG, det ska inte göras ett skit då! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckte faktiskt inte den var så bra :( Jag hade större förhoppningar. puss

2010-10-12 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0