Fy FAN rent ut sagt....

.......Vad skoj det var igår!!!!!!! :D

Det är kul när det blir så lyckat när man inte varit ute på ett tag och man kan leva på en sån kväll i flera veckor :) Riktigt skoj var det. Vi snackade, lyssnade på musik och sjöng massor! Kul att jag fick dragit med mej Sofie oxå :P Kommer lite bilder här nu..
Tack Conny du är en toppenvärd varje gång :)
Vi blev en del folk igår faktiskt.. Conny, Jimmy, Martin, jag, Emelie A, Angelica (en ny tjej jag lärt känna som e toppentrevlig) , Malin, Andreas, Sofie. Senare kom även Peter och Fredrik Stigson som man inte träffat sen i somras så de va skoj! Peters syster kom oxå med, Ulrika tror jag hon hette. En sak ska ni veta.. Jag, Malin och Sofie e grymma på dans och sång! haha nästa idol!!
Förresten de var inga problem att komma in på krogen igår ju även fast jag hade glömt mitt leg som ligger på ungarnas dagis. De e ju toppen, annars brukar man ju ha otur me allt sånt.
Jag och Malin diskuterar, Martin ville va me.. på kortet.
Årets kärlekspar! Ni är så söta båda två!!!! <3
Sött kort på Emelie å Conny :)
Malin och Lina el muppos! ;)
HAHA Sofie sa följande till mej: Lina, varför har du så stora bröst och va ska du
med dom till? Malin lyckades fota och som ni ser så var jag inte beredd på den frågan *asg*
Emelie, Angelica, Sofie, jag och Malin <3
Klockren! HAHA :D
Jag å Sofie <3
a
Andreas och Jimmy: fel kamera att titta i!
Ulrika
Martin glad :)
Peter
Emelie, Sofie och Angelica
Vi fick inget kort på stigson ser jag nu han gömde la sej eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0